de blir bättre..

Mina två älsklingar badar just nu för fullt, de är vatten i hela badrummet,
men när man hör emilias skratt så är de såå värt de!!
hon skrattar och ler från hjärtat och jag bara älskar att höra henne så!!

de är svårt ibland, de är svårt att vara stark och glad hela tiden, de är svårt
att vara possitiv och orädd.. jag har haft några veckor nu när ja har mått upp och ner,
när ja vissa dagar har älskat liver och andra dagar har jag knappt vetat ut och in..
Min underbara pappa har och är, ett enormt stort stöd till mig, även min mamma och min bror.
alla fina vänner och min stora älskling är åxå ett stort stöd och jar har er alla att tacka för mycke!
jag vet att de vänder snart, jag vet att ja kommer må bättre och bättre men de hjälper inte alltid
när man känner för att vara två år och ligga i sin pappas famn..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0