Vår midsommar

God morgon alla!
Helgen har varit helt underbar, älskar midsommar!!!!
vi åkte till Åsa(Gtb) i fredags moprse, emilia och hundarna var super duper
ducktiga! Emilia satt själv där bak hela vägen och snällde inget alls.
vovvarna va åxå duktiga och ja va såååå storlt över alla mina bebisar:)
Midsommarafton bestod som vanligt av massa musik, dans, god mat och dricka
och de viktigaste av allt, min undebrara släkt!
Lördagen blev lung och vi lekte massa lekar och skojade. köde hem tidigt på söndagen eftersom
att emilia skulle till sin pappa. själv spenderade ja kvällen men världens bästa vän!
de är läskigt hur väl man kan känna varandra egentligen!?!:P

Idag är de jobb som gäller sen hem och sooooovvvvvaaaa!!
är helt slut så de får bli många timmars sömn inatt.
Skriver mer sen, ska bara jobba undan lite.
ha de så länge<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0