Stressad:P

God morgon på er!
som ja skrev i ett tidigare inlägg så har ja massor att göra inför imorgon.
vi åkte från skåne senast vid halv 8 i morgon bitti så de är inte mycket
utrymme att fixa allt på. Idag ska ja jobba, som vanligt slutar ja 17,00 pch är
hemma strax innan sex, sen är de snabbt matintag och sen ska ja ner om
center syd och handla en pressent eftersom att ett av mina <3 fyller år på söndag
och vi ska ses direkt när ja kommer hem från Göterborg så ja hinner inte handla
pressent om ja inte gör de idag:) de är ändå rätt lugnt eftersom att ja vet vad jag vill ha,
ja ska bara hitta de åxå:P Vet att födelsedags grisen hade blivit sååå glad över min pressent
så ja hoppas verkligen att ja hittar allt ja behöver eför att kunan visa hur mycket denna person
betyder för mig! Sen ska ja packa allt, alla kläder, alla em,ilias saker, alla hundarnas saker,
all mat och givet vis all sprit:P

Gårdagen va en konstig dag, ja hade en sjukt bra dag men de hände mycket och även sånt som
ja inte blir så glad över men ja skulle inte vilja ändra på något!
Min Bff åkte med grabbarna på semester igår, kommer sakna honnom galet mycket, vi pratar ju varje dag,
flera timmar om dagen, och vi låter de aldrig gå lång tid mellan gångerna vi ses men nu ska ja vara ifrån
honom i 12 hela dagar, hur fan ska de gå?:/
Visserligen ska ja ju åka iväg åxå men de hade endå varit skönt att ha min bästis hemma:P
Vill även passa på att tacka för en helt underbar kväll igår, hade jätte kul och är verkligen såå glad att du finns!
Tiden går så fort med dig och du får mig alltid att le, Tack för de babe;)

Nu längtar ja verkligen efter imorgon, ska bli kul att vara hela famijen samlad igen,
alla som ja älskar och uppskattar och de är inte så ofta vi kan ses alla men imorgon då smäller de:)
är dess utom sjukt glad över att Du ska följa med, har saknat att de dig le!! I love you sooooo<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0