Så död

God morgon!
den där goda nattens sömna ja kände att jag behövde fick ja inte..
ja har nog sovit typ 2 timamr inatt, förstår inte varför men ja kan
bara inte sova, ja somnade vid 1 sen vaknade ja från och till eftersom att
loppan sov lika dåligt som jag inatt. När klockan ringde vid 6 va ja bara sååå
död, ville verkligen inte röra mig upp ur sängen, kände inte alls för att jobba och
ännu mindre för att lämna sängen. Men upp gick ja och nu är ja på jobb i vanlig ordning.
dagarna fram tills fredag är super stressiga, har massor att fixa inför midsommar
och ja ska hinna träffa Bff innan han åkte på torsdag morgon, hinna träffa en annan
vän som fyller år på onsdag och packa kan ju vara bra at hinna med åxå:p
Men men de löser sig säkert, idag är de iallafall shoping inför midsommar, all sprit, mat mm ska
inhandlas och sen ska ja träffa J och Bff. Pappa är inte på jobb idag så jag fick köra hans bil i morse:D
snacka om att ja ska köpa mig en annan bil så fort ja får ekonomi till de, de är fan skillnad på
att köra min bil och pappas bil:P

Har massor att göra på jobb idag så ja hoppas att tiden går fort idag!
skriver mer lite senare<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0