Måndags morgon.

God morgon!
måndagen känns betydligt tungare än vanligt, har knappt sovit i natt
och känner verkligen att ja hade behövt vila ut. Sitter på jobb, vilket inte
gör så mycket eftersom att de endå bara regnar ute.
Denna veckan ska ja jobba 8-17 varje dag fram tills torsdag,
sen på fredag morgon bär de äntligen av till stugan, till åsa, för att fira midsommar:D
längtar lika mycket varje år, de ska bli helt underbart!!!
hoppas bara vi får fint väder så vi kan bada och gå på lisseberg å allt de vi vill:)


Vill bara att du ska veta att din vännskap betyder massor, du ger mig styrka
och du ger mig tröst, du ser de bästa i mig och för det vill jag tacka dig!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0