Lunch och utslag:S

Nu har ja precis ätit lite lunch, företaget bjöd på lunch idag
eftersom att det är midsommar i morgon, så vi firar en liten egen mini midsommar nu:)
ja fick btw utslag innan, de är samma som ja haft sen ja va liten men ja har
klarat mig bra dem senaste åren men idag bara kom de upp som satan så ja fick
kasta mig i bilden för att åka till apoteket och köpa salva, den har hjälpt lite
men de gör fan fortfarande ont som bara den:(
Hoppas de lägger sig tils i morgon, itne så kul att fira midsommar och träffa alla om
ja kliar och har ont:/

Nu ska jag ta en snabb cigg sen skaj a återgå till arbetet.

Vill träffa dig nu nu nu nu nu, jag vill inte vänta tills ikväll, jag har abstinens efter dig<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0