Länge sen sist.

Hej på er!
de va ett tag sen ja skrev, de har hämt en massa den senaste tiden så jag har varken haft tid eller velat skriva.

Ja har slutat skolan nu, hade avslutning i fredags, de föll en del tårar då ja kommer sakna alla fruktansvärt mycket men ja har bestämt mig för att gå ett år till så att vi ses ju snart igen:)
ja fick ett omdömme, vilket ja knappt trodde så jag är enormt nöjd med detta året, dock vill ja gå ett år till
eftersom att jag inte klarat av alla mina ämnen sen tvåan.
Idag är de första dagen på jobbet, ja är hos pappa igen, dock inte på lagret denna gången utan inne på kontoret,
ja har telefonen och lite ekonomi arbete framför mig i sommar. ska jobba hela sommaren, är bara ledig en vecka,
känns lite jobbigt men ja behöver pengarna så de får fungera.
ja har dess utom ptt jobbi  en klädes butik på center syd så där ska jag börja i slutet av sommaren:)
Emilia växer som bara den, hon pratar meningar nu och sjunger massor hela tiden:)
hon är verkligen i sitt esse just nu och ja njuter av varje sekund med henne, varje dag är de något nytt
hon lärt sig och de är sååå kul att se hur hon utvecklas<3

ska frösöka skriva lite mer nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0