Läkar besöket och en otroligt stolt mamma!

Hej på er!
igår va de ju som sagt läkaren som gällde med lill tösen,
kan bara säga som så att ja är en VÄLDIGT STOLT mamma!!
Hämtade emilia och N vid 10 för att sen köra till landskona lassaret
där vi letade upp röntgen avdelningen. Vi förklarade för loppan attr docktorn
skulle titta på hennes mage och de va hon okey med, sen när vi fick komma in i
röntgenrummet blev hon lite skeptisk men när vi la henne på britsen
och läkaren började undersökningen va hon abra såååå duktig!!<3
Hon låg jätte fint när de körde med ultaljudet på magen och hon varken grät
eller skrek, hon bara accepterade läget och lät docktorn göra sitt jobb:)
Läkaren berömde henne jätte mycket, de är inte många barn som itne ens fyllt två
år än som är så duktiga:)
Emilia tyckte de va helt underbart att vara med mamma och pappa samtidigt, hon gick och
sa mamma å pappa, mamma å pappa, mamma å pappa hela tiden för att se att vi båda
va med henne:P Så super duktig va hon de de blev en reiktigt lyckad undersökning!
De hittade inget fel, varken på njurarna eller urinblåsan, lite jobbigt dock för vi vill ju veta
vad de är för fel på henne men de känns ju samtidigt väldigt skönt att allt är bra med henne!

EFter läkarbesöket körde ja loppan å hennes pappa till lund, sen åkte ja in till stan och mötte upp
milla, vi gick till nattas salong och sen luncha vi. plus lite shopping såklart:P
Natta och milla kom dess utom på att de ska göra en make over på mig:S
aningen nervöst men de blir nog bra, har fullt förtroende för dem två snyggingarna;)

Skriver sen, nu är de frukost:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0