Hunnit med en del redan.

God morgon på er alla där ute!
min morgon har varit igår sen länge, har hunnit gå ut med hundarna, åka till lund
och hhämta N, kört han och min sessa till Ns skola, och sen kört till jobb.
Idag har ja min andra lilltös med mig på jobb, min Bella:)
hon är jätte duktig än sålänge, och hon har bara krockat med glasväggarna in till
mitt kontor en gång:P såå söt är hon min lilla bebis<3
idag ska ja till min läkare i vanlig ordning, och efter jobb ska ja direkt till lund,
ska vara i lägenheten några dagar nu och bara ta de lugnt, bara vila upp mig,
känner verkligen att ja behöver rå om mig själv med bra sömn, god mat och lite motion:)

Igår efter jobb åkte jag och hela min familj till nova, vi shoppade och ja köpte min efterlängtade väska:D:D:D:D
har sucktat efter den sååå länge men nu är den äntligen min!!!!<3<3<3<3
Köpte ett par jeans, ett par shorts, lite tröjor och en klänning åxå:)


En fråga till dig som läser min blogg; Vem är du?
Ja har ganska många läsare om dagen och de blir fler och fler, hade varit roligt att veta vem ni är,
varför ni läster just min blogg, om ni vill att ja ska skiva mer om något speciellt osv.
Lämna gärna en komentar efter er;) <3


Kommentarer
Hanna

Jag läser som vanligt! :D

2011-06-30 @ 22:10:30
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0