God morgon

God morgon på er!
sitter på jobb och skriver in valuta kurser och bokar ut fakturor just nu,
kanske itne de roligaste att göra på morgonen men va fan, de är ett jobb:)
dess utom lyssnar ja på riktigt nice musik så tiden går lite fortare:P
just nu lyssnar ja på Just cant get enough med Black eyed peas<3

Boy I think about it every night and day
I'm addicted wanna jump inside your love
I wouldn't wanna have it any other way
I'm addicted and I just can't get enough

Nu kom posten till mig så nu fick ja lite mer jobb att göra.
Hoppas ni alla har en underbar dag, njut av livet åt mig åxå;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0