God Morgon

God morgon!
Mår faktiskt bättre idag, fick sovit nästan 7 timmar inatt så de har hjälpt
till att öka på min possitiva tankebana:P
Igår mös ja massa med millis, sen när loppan somnat kom milla och snackade
lite skit, vi bestämde även en dejt på onsdag som ska bli jätte kul<3

Igår när jag va på väg hem från jobb så ringde en mycket betydande person och sa
att han precis hade fått veta att hans barndomsvän precis gått bort.
De fick mig att tänka tillbaks på hur de var för mig när ja förlorade någon jag älskade..
inte bara en gång utan två gånger med nästan exakt ett års mellanrum..
Finns så mycket käsnlor kring de och jag har drömt en massa om de inatt, så ja ska
faktiskt sätta mig med min dator någon dag och se tillbaks på den tiden vi hade tillsammans,
ja har försökt undvika att se på bilder och så eftersom att de blir för jobbigt men ja känner
faktiskt att de är dags för det nu. måste bara göra de vid rätt tillfälle så att de inte blir för mycket
på en och samma gång! Saknaden är lika stor nu som då.. Vila i frid Tony och Victor<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0