Du är värd allt!

Nu har de varit lunch och ja har kommit tillbaks ifrån läkaren, de gick bra idag åxå:)
lunchen fick ja kasta i mig så ja bliv för mätt och jätte trött:/
men de släpper snart och lagom till att ja ska gå hem för dagen, efter jobb ska jag till
lägenheten sen ska ja och Milla ner till stortorget och käka samt svepa ett glas vin<3
efter de blir de väl mys i lägenheten tror ja och eventuellt får vi lite sällskap på kvällen:)

        

De finns stunder i livet då allt är perfekt, varje stund med dig emilia är verkligen de, helt perfekt!
Minns de som igår när du flyttade in i min mage, gav mig 30 kilo extra och enorma tuttar,
känns som om det bara var för en stund sen du låg på mitt bröst för första gången,
känns som om de va precis du lärde dig gå, lärde dig prata, lärde dig säga; älskar dig.
De är svårt att tänka sig att om mindre än en månad fyller du två år, TVÅ ÅR, mammas stora tjej!
Allt jag gör, gör jag för dig min älskling, du är mitt allt och jag älskar dig mer än allt,
Min älskade Emilia Akina Marie, du är värd allt<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0