Den gick igenom!

snart lunch, tack gode gud för de!
ja e svin hungrig så de ska bli riktigt nice att få sätta tänderna i lite mat:)
Min bil gick igenom bersiktningen idag, vilket va ett måste då de va körförbud på den
om några dagar:P Tack underbara Bff för hjälpen<3
Har lagt 8,507kr för att bilen ska gå igeom få de va en riktigt härlig kännsla att den åtminstone
gjorde de, även om ja e fruktansvärt lack för att de kostade mig så mycke:/
Ikväll ska ja fixa lite till midsommar, samt betala alla räkningar så att de är gjort så jag vet
hur min såkallade ekonomi ser ut fram över.


I miss you soooo babe!
Ska bli så himmla skönt att få vara nära dig snart, även om de bara är för några dagar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0