Dagen:)

Hej!
dagen har gått extremt fort faktiskt, älskar att den gör de när man är på jobb:)
slutar 5, sen skaj a hämta loppan hos dagmamman sen ska vi åka till lund,
lillan ska sova hos sin pappa och ja ska umgås med mina vänner<3
imorgon ska vi till läkaren i landskrona med emilia, så ja ska hämta henne och
hennes pappa vid 10 sen ska vi till landskrona.
de ska röntga(?) lillans njurar mm. hon har e-coli bakterier på njurarna, hon har fått antibiotika i två
omgånger men de vill inte försvinna så de ska göra en undersökning för att försöka se vad som är fel.
är lite nervös så de känns skönt att N ska följa med, de är lugnande för både mig och emilia.

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0