Begrava mig i..

Nu är de snart dags för mig att ta tag i fakturorna som ska skickas,
är sååå trött, och mår allmänt dåligt, har mega mensvärk och huvudet är jätte
tungt, måste försöka få några ordentliga timmars sömn inatt känner ja!
skulle vilja begrava mig i ett stort täcke och bara ligga i soffan och se på film
i flera dagar, dricka cocca och äta masas godis och inte röra en fena,
bara bli ompysslad och känna mig så där liten och ömtålig igen:$
men de finns de inte tid för så ja får väl köra på så gott ja kan och hoppas
att de ja nu har i kroppen ger med sig snart så att ja kan börja bli lite piggare igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0