Älska livet!

Hej!
hade en helt underbar dag/kväll/natt igår. Efter jobb åkte ja till lund och träffa upp milla plus några gamla vänner
som jag inte har sett på år och dar! Ja och milla begav oss sen till stortorget för att käka och mya lite,
de blev en riktigt lyckad middag med god dircka och sen gick vi till lägenheten.Två vin flaskor senare
och x antal kedjerökta cigg så fick jag en goooood natts sömn<3 Tusen tack för igår millla!

idag sitter ja på jobb fram till 5 sen ska ja åka och handla för att sen träffa vännerna vid 8.
Just nu älskar jag verkligen livet, även om ja går igenom en del svåra saker så känner ja ändå att ja
är glad på morgonen och somnar sen med en god tanke och ett leende på läpparna.

Å ja just de, igår hände de mest otänkbara...
Milla skaffde en Facebook åt mig!!!!!:O:O:O:O Ja ni läste rätt, jag har nu mera facebook.
ja har verkligen bojkottat fb, har inte alls velat ha de trots att alllllaaaaa har de, men igår så blev ja
medlem på Fb, känns konstigt men rätt bra faktiskt:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0