stor vilja.

hej på er läsare!
emilia sover äntligen, hon har varit en jätte ledsen ung dam idag,
med en STOR egen vilja!!!
tror verkligen hennes två års trots börjar komma lite väl tidigt, hon säger
nej när jag säger ja. hon går höger om ja går vänster, ja skrattar hon gråter..
ja allt e banne mej tvärt om, sånt som hon brukar älska hatar hon helt plötsligt nu,
och de ända som är lite kul är att sitta å riva isönder alla hennes böcker:Oo

jag börjar skolan på måndag, har massa mixade känslor inför de,
är väldigt orolig för att de inte ska gå så bra som jag vill.
missade en del före lovet, emilia var sjuk mycket och ja kunde inte vara i skolan då.
och nu har vi precis flyttat hem igen, bara hon och jag och de är svårt de med,
att göra allt själv som jag tidigare va två om att hjälpas åt med.
jag vet inte riktigt hur ja ska kunna klara av att plugga så mycket som krävs när
jag är själv med emilia. hon är så pass stor och vill ha uppmärksamhet hela tiden
men samtidigt för liten för att förstå att mamma måste göra läxor..
men men de ska nog lösa sig, ja har så enorm många underbara människor som finns
där och stöttar mig och emilia igom detta så de ska bli hur bra som hellst!


Kommentarer
amelie

Finns här för en kopp kaffe & snack! :)

2011-01-08 @ 23:54:05
URL: http://ameliestankar.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0