söndags mys.

god morgon på er!
morgonen började med frukost i sängen, eller ja frukosten började där
men efter de att emilia lyckats hälla ut all proviva i hela sängen så fick vi bege
oss ut i soffan och käka resten:P nu håller ja på att köra alla sängkläder som
blev helt kladdiga å äckliga, hoppas de går bort bara, de va proviva blåbär och de
e inte kännt för att gå bort så lätt, framförallt inte på mina vita påslakan:(

emilia sprigner runt och leker med allt möjligt, hon har hittat en ny sak som faktiskt är kul,
hon vill hjälpa mig att diska! hon hämtar sin lilla pall och så kommer hon och ställer sig framför
mig och tvättar bestik:) Vi lyssnar på hennes nya sagobäcker som hon fick i julklapp,
just nu är de nalle phu, innan var de pettson och findus.
de är rätt ro givande att ha de på i bakgrunden när man leker eller målar.
hon verkar lära sig ord och sammanhang på de viset, sen vi började ha sagoskivorna på
har hon börjat "prata" mycket mer. hon har lärt sig några nya ord men hon snackar på som om hon
kan allt:P min lilla älskling<3

idag ska vi inte göra så mycket, vi ska gå ut och gå en runda efter lunch hade ja tänkt, då har loppan sovit
middag och brukar vara på betydligt bättre humör då. plus att de passar väldigt bra med tysons behov
av att komma ut och gå. han är väldigt mycket i trädgården när han är här hemma.
vi har ju väldigt stor trädgård och den är helt inhängnad så han kan inte smita, inte för att han hade gjort de
annars heller tror ja, vi hade ju inte staket på ena sidan från början och inte smet han för de.
han tycker om att ligga å titta på saker och bara mya lite för sig själv. han har ju väldigt lång päls så de e skönt
ute för honom, och när han känner att han har fått nog och vill in så kommer han å låter vid dörren så de går inte att missa honom:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0