Söndag

hej på alla er!
helgen är snart över och ja ska försöka hitta ork till
den kommande veckan. ja har så mycket i skolan att ja håller
på att bli tokig, dess utom har ja massa annat som måste göras,
tex, lämna in bilden IGEN på måndag, läkaren med emilia på tisdag mm..
vet inte riktigt vad ska ja få tiden ifrån men de måste funka på något vis.
helgen har varit lugn, emilia har varit och busat med sin pappa och
jag har bara slappat och tagit hand om mig själv lite, hur nycket ja än saknar
loppan när hon är borta så är de nödvänligt att få lite egen tid ibland.
nu nör ja bor själv så får ja verkligen ingen egen tid så jag får passa på när
tillfället ges, dess utom kan ja göra de med gott samvete.
hade inte kunnat lämna emilia någonstans bara för att ja ville tex träna eller Shoppa,
men när hon är hos sin pappa så får hon ju tid med sin andra förälder, hennes
pappa får tid med de finaste han har, så alla vinner på de och då känns de faktiskt ok.

nu är de en lång dusch som ska tas och sen blir de film i sängen,
mysa med min underbara lilla prinsessa<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0