Som jag faktiskt föll för..

god kväll!
sitter och tittar på master chef sverige.
fick precis en god nyhet, mamma och pappa verkar kunna flyga
hem som planerat vilket innebär att dem är hemma i morgon förmiddag:)<3
jag tänkte jag skulle ta en härlig dusch och sätta en ansiktsmask oxh bara rå om
mig själv lite men icke, ja har inget varmvatten!!!
jag fattar inte varför men de får ja nog ta att klura ut i morgon:S
ikväll vill jag inte tänka på mer "problem" har haft så mycket bra saker som hänt idag
så ja vägrar somna ledsen i dag igen, nä nu ör de slut på tårar och självömkan!
är enormt lättnad att min och min dotters pappa har kommit så långt i vår relation,
att träffa honom idag var som att träffa den som jag faktiskt föll för för länge sen,
de är den underbara personen jag har sett den senaste tiden och de är bara så jäkla
skönt att han är tillbaks igen!
nu ska ja ta ett glas vin till sen ska ja bara mysa med mitt stora täcke och vara glad!


Kommentarer
Sara

Hoppas allt bara går framåt för dig och din dotter nu och ljusnar :)

2011-01-13 @ 00:03:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0