Plugga!

hej på er!
sitter och ska plugga religion nu.
smart som man är så bestämmer man i eftermiddags att man ska
skriva prov imorgon 10,30:S men de ska nog gå vägen,
har väldigt lätt för ämnet så de mesta kan jag redan, får väll läsa igenom
de 40 sidorna ja ska ha prov på sen borde de sitta, eller?:P
ja de får gå som de går, de är värt ett försök iallafall!

imorgon är de frdag igen, käns helt overkligt va tiden går fort just nu!
ska försöka få tid till att söka lite jobb i morgon, de börjar bli dags nu,
vet inte vad jag vill göra till sommaren när ja slutar skolan, så de är
bra att ha möjligheterna öppna!
Tack för hjälpen med mitt cv, världens bästaste bff!!!




hittade en bild från emilias ett års dag<3
jag och loppan badar i ariatiska havet, på semestern i kroatien<3<3
inte världens mest graciösa bild, men den betyder!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0