Perfekt

Hej på er!
dagen har verit helt underbar!
fick sovmorgon till halv 9 idag<3<3
sen åkte jag hem till mamma och pappa så va vi där
en liten stund sen körde vi till väla.
så dagen har spenderats på väla, och den har varit perfekt!!
sen bar de av hem igen, middag och handboll hos mamma och pappa
och sen hem för att natta en väldigt trött emilia!
nu ska ja har söndags mys i soffan och sen blir de en tidig natt,
ska ja prov i morgon bitti så de vill till att man är utvilad då!

Love you sooo<3



Kommentarer
Amelie

Vad kul att du har haft en underbar dag!

Imorgon efter provet så hör av dig om

Du vill ses en sväng om!



Puss amelie

2011-01-23 @ 22:55:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0