min första<3

sitter och leker med min nya dator:)
köpte en ny dator idag, min första data som faktiskt kommer i kartong:P
mina förra datorer har ja fått ärva av min pappa så ja tyckte de va hör tid
ja köpte en ny, å de passade gramförallt bra nu då min förra typ börja brinna:S

Idag har emilia vatt hemma, de e ju röd dag så loppan har varit å busat lite
med sin mormor och morfar eftersom att de åkte till NY i morgon, LYCKOST!!!
milli somnade för en liten stund sen, så ny ska ja sätta på tee, krypa ner i soffan,
se en film å försöka koppla bort alla tankar..

har tänkt alldeles för mycket de senaste dagarna, har vatt ensam med emilia
och har varit ganska ledsen..
Kan inte sluta sakna, tänka, hoppas och älska.
de blev inte som ja hade tänkt mig, ja önskar att allt var annorlunda,
ja vill sattsa allt men räcker de??


Kommentarer
amelie

alltid kul med en ny data ! :)

2011-01-07 @ 01:05:51
URL: http://ameliestankar.bloggplatsen.se
Sara

Hej!! Har du inte pojkvän längre? Isåfall kan du ju be honom muntra upp dig lite :)

2011-01-08 @ 02:36:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0