Jippi:D

hej på er!
idag har varit en bra dag, eller ja mesta dels!
fick tillbaks två prov idag, ett i natur, som ja blev godkänd på:D
och ett i religion som ja fick asss bra på:D:D:D:D
snacka om att ja blev glad, min lärare va jätte stolt och ja fick
en stor bamse kram av min underbara mentor som stöttar mig enormt!
efter skolan åkte ja direkt å hämta millis, sen åkte vi oxh stor handla,
vilket vi gör varje månad när pengarna kommer.
Kl blev rätt mycke innan vi blev klara så vi mös till de med hamburgare till
kvälls mat:) lillan äter nästan lika mycket som jag:Oo
hon klämmer en chees burgare och nästan all hennes pommes:P
när vi kom hem slog lillan huvudet så hon var jätte ledsen:(
vilket resulterade i att hon var mega mysig, så vi låg och kelade i soffan tills
hon somnade i min famn, guuuud va länge sen de va!!!!
har verkligen saknat den bebis kännslan, när de är så pytte små och bara ligger
i famen och myser hela tiden, inte för att hon får så bra plats i famnen längre
men i allfall:P

Imorgon ska bilen in på verkstad så de blir ett jäkla meck på morgonen men de
ska nog gå vägen.

Kommer sakna dig i heljen, flera dagar utan dig är sååå jobbigt:(<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0