innomhus pool!

hej på er!
morgonen började helt underbart, vaknade av att bella
ville gå ut och kissade, men efter en snabb kiss i trädgården kröp
vi ner i sängen igen och mös, vi såg klart filmen ja somnade ifrån igår och
så hade jag fått ett väldigt efterlängtat sms i natt åxå som ja läste när ja
vakna, de värme mig massor!!
tyvärr så tog de braiga slut ganska så snart:(
jag skulle läsa av vatten mätaren i pump-källaren och då möts jag av världens
jävla översvämmning!!!:Oo ja hade typ 1½ meter djupt vatten i källaren!!
snacka om att ajg fick panik, fick hoppa ner i vattnet för att hitta huvudbrytaren till
vattnet, de va så sjuuukt kallt i vattnet men tillsist fick ja i alla fall stängt kranen
och de slutade läcka, ringde pappa snabbt som attans så han och mn lillebror fick
komma och hjälpa mig, vi fick tömma allt för hand!!!!! vi hinkade i flera timmar
och mamma kom åxå oxh hjälpte till. så efter några timmar va de äntligen tomt på vatten
och sen kom de en gubbe och fixade läckan så nu har ja vatten igen åxå:P
snacka om att jag hara en massa "otur" med denna stugan:P
men men ja älskar den iallfall, de är mitt hem oavsett om de är lite skavanker här och där<3

bilder kommer på min "innomhus pool":p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0