God morgon.

sitter i skolan nu,
har egentligen matte nu men ja har insett att de aldrig kommer
gå att få betyg för mig i de ämnet så jag har skippat räknandet,
ja måste ändå vara i skolan för att få omdömme och så men jag och
min lärare är överens om att de räcker med att jag kommer hit.

efter skolan ska jag leka med min bff, vet inte exakt vad vi ska göra men
något skoj blir de nog allt, sen i morgon ska han dra med mig på något för att muntra
upp mig, jag får inte veta vad de är, bara att de är något kul och behövligt, hmm:S
jaja jag får väl se i morgon, är bara sååå kass på att vänta:P vil veta nu nu nu nu!!:P
jag ska köra och lämna in jims bil på verkstan idag åxå, den e konstig igen
så de får ta en titt på den. verkstan ligger i lödde så ja tar hans bil från skolan
så kan han ta min till malmö, vi ses endå i morgon så då får ja till baks min lilla pärla:P

Emilia är hos N nu, hon har inte ens vatt där i 24 timmar än och jag saknar henne så ja håller på att
bli knäpp, känns konstigt att vara ifrån henne, hon tar upp all min tid, alla mina tankar och
de är svårt att bara koppla bort de för en helg. men de är ju så klart viktigt att hon får träffa
sin pappa, de e bara mamma-hjärtat som gråter efter sin underbara ängel!

          

Tänk så snabbt tiden har gått, min lilla bäbis som föddes för snart 18månader sen börjar nu bli en ganska
stor flicka, tänk allt hon lärt sig.. Sitta, Gå, Spring, Äta, Prata och massa massa mer.
sånt vi bara tar förgivet att vi kan, sånt vi ska kunna hela livet. allt de har hon lärt sig på så kort tid!
mamma är en enormt stolt mamma Emilia, du är de vackraste jag har!! Min underbara dotter<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0