God morgon?

god morgon!
eller ja god vet ifasen, men morgon är de iallafall:S
har varit vaken ca 40 minuter nu, vilket innebär ca 4 timmars sömn:(
kunde inte somna igår, låg och tänkte en jäkla massa,
sen kom loppan upp i sängen och mös med mig så då somnade ja
men tyvärr så är emilia inne i en "vakna mega tidigt" period och
sover inte längre än till max 06,00.
nu ska vi mysa lite, vi tittar på nicjunior( barnprogram för de allra mista på Nicilodion)
de är dora nu och de tycker lillan e jätte kul:)
om ett litet tag ska vi klä på oss annat än pyamasen så ska vi åka hem till
mamma och pappa. vi ska köpa med oss bullar och så ska vi äta mys frukost
med dem. emilia blir så glad när vi hälsar på hennes mormor och morfar.
igårkväll va vi där en snabbis, så lekte emilia, mormor och morfar kurragöma.
de värmde verkligen i hjärtat att se och höra hur glad hon var när hon hittade dem
eller när hon skrämde mormor som intensivt letade efter emilia.
hon hade gömt sig så bra!! Hon stod mot väggen och höll för ögonon, hon
trodde verklgien att INGEN skulle hitta henne:P Mitt lilla hjärtegryn<3<3
pappa och ja ska ge oss på att fixa lite med min bil idag,
sen efter milia har sovit middag ska vi träffa milla och lämna en födelsedags pressent
till henne, eftersom att jag inte kan vara med på firandet ikväll.
de är ju min helg med emilia och de vill jag ta vara på!

nu är de brottom, emilia skriker mamma å tisssss(kissa)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0