första natten hemma.

god morgon alla!

idag vaknade jag och min underbara dotter äntligen i stugan igen:D

jag har jobbat och slitit mer eller mindre dygnet runt de senaste dagarna för att få stugan klar

till igår när ja skulle hämta hem emilia från hennes pappa.

ja har målat om sovrummet å garderoben, gjort en walk-in-closet, gjort emilis rum större,

rivit ut å byggt om delar av köket, å möblerat om hela tv rummet, så de har hänt en del:P

de e så skönt att vara hemma igen, har saknat att vakna upp här..

 

idag är emilias första dag hos sin dagmamma på flera veckor.

de gick jätte bra att lämna i morse så de ska nog inte vara några problem under dagen heller.

medans emilia är hos dagmamman ska ja passa på att mecka lite mer i stugan, sen ska ja åka

och handla lite saker som fattas här. när loppan kommer hem sen ska ja försöka hitta på något skoj med henne,

tänkte kanske måla lite med finger-färg, hon älskar at rita å måla så de kan nog bli bra:)

 

som önskat kommer de en bild på emilia och hennes pappa.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0