Ett till:)

god kväll!
sitter med datorn och fin slipar på mitt cv.
ska försöka söka en massa jobb nu så ja kan jobba
lite innan sommaren så jag kan få vara hemma lite
med lillan i sommar åxå och inte bara jobba ihjäl mig:(
om ja nu får ett jobb vill säga, de är nog de som är värst,
att inte veta om ja kan få ett jobb eller inte...
tittar på hnadbollen som började precis, ska försöka hålla ögonen
öppna ett tag till så ja kan plugga lite åxå,
har ett prov till i veckan som ja gärna vill sätta innan rysslands proven.
klarade förresten ett prov till idag, del 2 av 3 på genetiken i naturkunskap
så nu har jag ett till nästa vecka sen är ja ikapp igen!!:D
har två historia prov, (ett som ja ska göra i veckan) sen är ja helt
med igen, inget som ligger kvar i ryggen då, ska bli så sköööönt att bli av med allt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0