En riktig tjej kväll;)

hej alla!
klockan är halv fem och de känns som om den borde vara runt 2:S
gick och la mig vid 6 i morse så ja sov bort hela förmiddagen och sen har de
vatt full rulle fram tills nu. michelle kom hit i går kväll, vi satt och pratade,
skrattade och grät hela natten:P de e en riktig tjej kväll de:P<3
nu passar hon min lilla bella och själv ska jag snabbt piffa upp mig lite för om en
liten stund bär de av mot lund för en mysig resturant kväll:)

Stort tack till mina underbara vänner som har varit ett exemplariskt stöd den senaste tiden,
världen vore inte den samma utan er, framförallt inte du;)
ni har varit/är helt underbara mot både mig och min lilla tjej och de är jag evigt tacksam för!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0