den bästa på länge..

hej på er alla!
hoppan ni har en mysig fredags kväll, själv har ja krypt upp i soffan med
tee och en massa gottis å mitt stora mysiga täcke så klart:P
ja ska bara mysa framför tven ikväll, emilia sover nu men hon mår nog inte riktigt bra:(
hon är blek, trött och allmänt hängig. mat är inte gott och hon har svårt att komma till ro,
hon har ingen feber eller hosta, hon är inte snorig eller kräks eller något sånt,
bara helt seg.. hoppas inte de är något allvarligt, är orolig för henne,
farmför allt nu när jag är själv med henne och mamma och pappa är bort resta,
men men de löser sig nog, hoppas bara de är någon elak basill som spökar!

annars har dagen idag varit den bästa på länge, helt underbar förmiddag!!.
jag har skrattat och faktiskt haft ett leende på läpparna flera gånger idag.
har inte kännt mig ensam och har på något sätt känt de som om ja är på väg någonstans igen.
hoppas detta är vändningen nu, hoppas att de blir bättre och ljusare nu.
är så trött på att vara ledsen och må kasst:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0