dagen och ett stort tack!

hej!
efter att ha totaldäckat kl 2100 igår så känner jag mig lite bättre idag,
fick en reöativt god natts sömn och har ätit lite bättre idag så de är nog bidragande
till att dagen hittills har kännts bra.
skolan idag va skit tuff, satt ner från 0830 till 1250 och bara lyssnade och antecknade,
de va svårt att hänga med så ja fick verkligen koncentera mig men de va rätt skönt endå
för tiden gick få fort och ja känner mig faktiskt duktig:)
direkt efter skolan åkte jag och träffade emilias pappa, vi gick en långrunda och pratade
om hur vi ska göra med saker och ting nu framöver. de känndes jätte skönt att prata om
allt som vänner och inte som fiender. vi var överens hela tiden och de känndes jätte
skön så de va en enorm lättnad att vi fick gjort detta. emilia kommer att vara hos honom
varannan helg och vi har bestämt hur ekonomi, hämtning å lämning och sånt ska gå till åxå.
enormt skönt att vi kämpar för samma sak nu och inte emot varandra som de va förr!!
imorgon ska jag lämna lillan hos honom så ska vi prata lite till med hans sambo åxå så att
vi alla involverade vet vad som gäller. kändes bara skönt att prata själv med N innan vi pratar alla
3 så att vi som föräldrar iallafall är överens för då spelar de inte så stor roll hur hans sambo tycker,
emilia går först i både hans och mina ögon och om de inte skulle passa våra respektive så är de inte
så mycket att göra åt saken helt enkelt.
ska snart hämta loppan, sen ska hon få leka med sin andra favorit pappa(jim).
ska bli kul att se henne då, hon är alltid så glad när hon är med honom!!

mina föräldrar ska flyga hem från NY idag, det är väldens snö kaos där så ja hoppas verkligen
att de kommerk unna lyfta, saknar dem sååå mycker så de hade vatt skönt om de kunde komma
hem som planerat och inte flera dagar senar:Oo

Till sist vill jag bara tacka för alla fina komentarer jag fick på mitt förra inlägg!!<3
som svar till sara så bor jag och emilia själv, de är en enormt jobbig tid för mig just nu
med flytten, skolan, att vara ensam, ekonomisk mm så de ör helt enkelt mycker bara.
en del av de går ju ut över emilia även om jag försöker skydda henne så gott jag kan.
mer ingående vill jag inte vara, dels för att de är väldigt komplicerat med åxå för att jag mår
inte bra nog för att kunna dela med mig av mer just nu, hoppas du förstår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0