bill och bull eller vad:P

god förmiddag på er!
sitter på svenskan i skolan nu, pratar om ryssland igen,
börjar bli riktigt trött på de där landet nu, redan efter 3 dagar,
tänk då hur de kommer kännas om några veckor:Oo
ska arbeta om ryssland i svenska, historia, och samhällskunskap
ända fram till vecka 7!!! sen blir de mega prov i alla ämnen:S
kännes som om man får ta och lägga upp en studie planering inför de
så jag klarar av proven första gången och slipper göra om!!

ikväll ska ja som sagt lämna emilia hos sin pappa, sen ska ja mysa å försöka
sova ut lite. imorgon är de ju skola men de innebär endå minst 1 timme mer sömn
iallfall:) heljen ska bli skit bra, ja ska umgås med väldens bästa bff i morgon sen på
lördag har han en överaskning för mig:) på kvällen blir de restungar å massa mys och
på söndag ska ja sova länge, se film i sängen och sen hämta hem min underbara prinsessa!<3

haha måste bara berätt om går kvälls händelse!
min bror ringer mig vid 8 och säger att han har tappat sin husnyckel och kan inte hitta den,
så han ber mig komma ut med min så han kan låna den, ja säger så klart att de går bra så när
jag ska ta min nyckel till honom så hittar manne mej inte jag min heller!!:Oo
jag har hela nyckel knippan men fattas två nycklar var av den ena var hus nycklen till mamma pch pappa.
så ja börjar leta som en ur höna, brossan hjälper till men vi hittar varken min eller hans nyckel!
så kom jag på den briljanta ideen att vi har ju larm hemma, och larm centralen har en extra nyckel till oss
så ja ringer larm tjänsten, lämnar koder mm å sen efter ca en timme kommer de en söt liten man och
öppnar upp dörren till oss, med min gammla nyckel och sen kör han igen:P
haha helt sjukt att de gick, ja trode fan inte de skulle gå men de var hur snälla som hällst, de tog han typ 30 secunder
att släppa in oss så jag trode att de inte skulle klassas som en utryckning men de gjorde de visst:P
världens bästa servis har dem på Sector alarm!!! Stort tack!!!
snacka om att ja och min bror är typ bill och bull:P

nu ska jag ringa mamma och pappa och se om dem äntligen har kommit hem!!:)


Kommentarer
Budget tips!

Vilken tur att dom ville släppa in er!

Väldigt snällt!

2011-01-13 @ 12:09:51
URL: http://budgettips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0