bättre och bättre, sakta men säkert!

de senaste veckorna har varit väldigt tuffa för mig,
känslomässigt, ekonomiskt mm.
jag mår bättre och bättre för varje dag, sakta men säket!
jag har så mycket tankar och kännslor som är svåra att skriva ner,
framförallt här på bloggen.
men jag vill bara att ni(som vet vilka ni är) ska veta att jag verkligen
verkligen uppskattar allt ni gör för mig!
utan er hade jag inte vetat vad jag skullat göra, jag älskar er sååå mycket!!
Mamma, Pappa, Bff och Jim.. om ni bara visst vad de betyder, allt de ni gör!´
jag har min underbara familj som sakta men säkert börjar bli hel och underbar igen.
och ni ska bara veta hur skönt de känns, hur underbart de är att inte känna
sig ensam och utlämnad. mitt hjärta är krossat och kluvet men de kommer bli helt igen!
jag vägrar falla, jag vägrar bryta ihop och köra huvudet i sanden.
jag ska vara stark, och ja ska kämpa och kämpa tills jag är hel igen.
jag har ransakat mig själv, jag vet var de gick fel och hur ja ska rätta till de,
men åter igen, jag hade inet klarat de utan er!!
jag har varit för naiv, flr blind och för oansvarig jämt emot mig själv och mina närmaste
men de är slut på de nu. Nu är de jag, nu är de min tid att leva och le!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0