Vilken dag.

Hej på er!
har haft en full speckad dag.
sov inte mycke i natt, millis hade svårt att sova i natt igen
och stormen gjorde de inte lättare för henne att koppla av,
fick stressigt i morse eftersom att emilia inte alls var medgörlig
och de tog en jäkla tid att komma iväg till mamma som vabade för
mig idag. sen snabba ja mig till skolan för att hinna trycka ut min läxa,
sprang till lektionen för att totalt misslyckas med min uppläsning av
dikten jag hade valt:( efter de var de dags för prov i naturkunskap,
snacka om att ja va nervös eftersom att ja har haft fruktansvärt dålig sömn
nu i snart en vecka, vilket har resulterat i att min hjärna inte går på hög varv
om vi säger så.. men provet gick skit bra å ja hade nästan alla rätt:)
fick massa beröm av läraren så de va ja nöjd med.
snabba mig hem när ja slutat, ville bara hem till mitt lilla hjärta..
hon va verkligen INTE på humör idag, inget eller ingen var kul och hon gnällde
konstant:( lyckades få henne att somna för ca 30 minuter sen och än så länge
sover hon lugnt, hoppas hoppas hoppas att de blir en lungnare natt inatt!!!
imorgon ska emilia vara hos sin pappa medans ja är i skolan, sen ska vi inte
göra ett skvatt, hoppas bara hon är på lite bättre humör i morgon så kan vi kanske
göra något mysigt och kul när ja hämtar henne<3

Nu ska ja sitta själv med mina tankar och synda lite med ett glas coca cola,
hur mycket ja än önskar att du va här så är de rätt skönt att få någon timme i tysthet ibland
åxå, men de inne bär verkligen inte att ja inte saknar dig varje sekund..
You are always on my minde<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0