spontana pussar:)

god kväll!
har precis myst med millis i en timme, tillsist somnade hon i min famn<3
inga tårar, inget gnäll, bara massa spontana pussar och kramar,
tror aldrig hon har suttit och myst och pussats så mycka å länge förr:P
bar precis in lillan i sängen, hon sover ju i min säng eftersom att den inte
ska kännas så stor och tom:(
ikväll känns de som en sån kväll då ja bara vill vara liten och ligga i famnen
och kela, känna mig trygg, älskad och skyddad från allt som gör ont..
men ja får väl hitta en nalle att sova med eller nått..
pappa är i stockholm, lillebror åkte på semester, jim jobbar natt, bff är borta,
milla är typ as långt bort i nått jävla paradis och ja sitter här, ensam!
ska dricka lite tee nu, sen ska ja krypa ner i sängen med min underbara millis,
mammas ögonsten, om du bara visste hur betydande du är.
älskar dig mer än ord kan beskriva<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0