som väntat

Dagen var lika underbar som ja trodde den skulle bli:)
var ute en stud på lekplatsen på förmiddagen, sen sov millis
middag och då passade ja på att duscha och städa toan.
när loppan vakna åkte vi till mamma och pappa för att sen åka till
center syd där mamma köpte nya kläder till millis, Tusen Tack<3
millis växer ur alla kläderna såå snabbt så de käns bara så onödigt
att köpa massa nya, men kläder måste hon ju ha min lilla prinsessa
så de är bara till att öppna upp plånboken:P
efter vår lilla shopping runda bjöd pappa på glass sen åkte vi och handlade
mat för kvällen. det blev biffar med potatisgratäng och vitlöksbröd:D
nu är vi hemma igen, lillan sover, sporten är igång på tven och ja ska
faktiskt åxå snart gå och sova.
pappa hämtar mig strax efter 7 i morgon bitti, ja har ju lov nästa vecka,
eller ja vi har lov men ja ska jobba så inget lov för mig inte!
men de ska lbi kul att jobba lite, bryta mönstret med allt pluggande och
de ska verkligen kännas bra med lite extra pengar.
har massa såna saker som ja bör göra/gjort men som pengarna inte
har räckt till så de är de dessa pengarna ska gå till, bla tandläkar besök för mig!

Jag älskar dig!!!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0