Saknar dig!!

God kväll!
sitter och bloggar i sängen, emilia är hos N och ja
saknar henne så ja håller på att dööö!!!
de är tomt, tyst och väldigt ensamt:(
ingen som ropar, Mamma mamma mamma.
ingen som pussar och kramar om mig och myser med mig i sängen,
ingen som leer mot mig och skrattar så underbart vackert..
De är rena tortyren att vara ifrån min skatt!
klart att man behöver ensamtid ibland men nu har ja ju jobbat långa
dagar och inte hunnit träffa millis så mycke så då känns de ju helt klart
mer tungt att vara ifrån henne hela helgen..
ja ska snart stänga datorn och tven och försöka sova, ska ju upp tidigt till jobb i
morgon så får passa på att sova några timmar.

ja har fått några komentarer om var ja jobbar så ja tänkte svara på de;
ja jobbar hos min pappa i malmö,
de är på ett elektronik företag där ja just nu plockar ordrar och sånt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0