Passa på.

God morgon alla!
Har precis varit ute med tyson och bella,
efter kalaset igår så tog ja tyson med mig hem.
saknar att ha honom hemma, saknar att gå ut och gå mer
honom, leka med honom, mysa med honom, så ja får passa på
att ha honom så mycke ja kan! de är svråt när emilia är hemme
eftersom att han är så stor och behlver mycke motion, och de är svårt
att fp tiden att räcka till då när de är skola,jobb,emilia och massa massa mer.
Idag skulle vi egentligen åkte till busfabriken med Hanna, Macke, Ebba och Samuel,
men emilia har feber så vi får stanna hemma.
Hade vatt kul att åka iväg så med millis men de får bli när hon är frisk!


Förra sommaren, på väg hem från kroatien<3
Nu blir de musik, bullar, oboy och städning:)

Ps, Om du bara visst hur mycke ja älskar dig!!
förlåt för alla bråk, förlåt för alla dumma val, förlåt för allt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0