Ny medicin

god kväll eller va de nu än är..
har inte sovit på flera nätter nu så ja har ingen¨större koll på om de är morgon
eller kväll:S
emilia fick en ny medicin idag, tvingade in henne hos läkaren för att ta prover
och få ut någon annan medicin eftersom att denna vi har inte fungerar
lika bra längre. hon fick någon konstig luftrörsvidagande/host/ lugnande medicin.
än så länge har den inte gjort någon direkt förbättring men ja hoppas att den kommer
igång snart. de är såååå hemskt att se henne så här:(

ska göra lite mat till mig snart, sen ska ja äta godis å se på en av mina favvo filmer som går på 4an<3
emilia somnade av ren utmattning för en lite stund sen men hon hostar och gråter om vart annat
så dehär lär bli en lång natt igen..


Som tur är har ja dig, du finns alltid här å du stöttar oss bättre än man kan begära!
Tack för allt, älskar dig nu och för alltid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0