Mera jobb

hej!
fick veta att ja får jobba lite nästa vecka efter skolan åxå:D
de e super bra bör ekonomin men tråkigt eftersom att ja
inte får lika mycket tid med millis som ja brukar plus
att pluggandet får bli som de blir. men efter att ja övervägt detta
så känner ja ändå att ja måste tacka ja till jobb.

Emilia sov vuper dåligt inatt, hon grät och skrek efter mamma hela tiden,
tror hon hade växtvärk igen. men hon har varit go och glad idag så ja hoppas
att hon får sova bättre inatt.
imorgon ska emilia till N och ja ska försöka vila upp mig, är som sagt sjuk och
har inte tid att vila upp mig så ja ska verkligen försöka göra de i helgen,
de är Jaqueline time hela helgen, bara jag och de jag vill, INGET ANNAT!!!


Kommentarer
Erika

Vart jobbar du? :)

2011-02-23 @ 21:11:41
URL: http://erikal.myshowroom.se
Amelie

Vad kul att du har fått jobb!

Var någonstans jobbar du?



Kram Amelie

2011-02-24 @ 12:16:26
URL: http://strongfeelings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0