man orkar mer..

god kväll!
millis är fortfarande sjuk, efter ett läkarbesök, en natt på akuten, 5 sömnlösa
nätter så är hon iallfall på bättringsvägen. de går väldigt väldigt sakta men
de går iallfall på rätt håll!!
medans ja var i skolan idag passade jim emilia, i morgon har världens bästa mormor
tatt VAB för att kunna rå om sitt barnbarn så ja ska kunna gå till skolan
och skriva dem två prov som är på schemat i morgon.
förstår inte att min kropp fortfarande fungerar, ingen sömn, ingen direkt mat,
massa oro och en jäkla massa skola.. man är banne mej starkare än va man tror!!

Tusen tack för ert underbara stöd, ni är guld värda å ja älskar er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0