Mammas sjukling

emilia är sjuk, hon har fått världens förkylning:(
natten har varit jobbig, hon har hostat upp massa slem
co har haft svårt att andras..
hon fick sin astma medicin flera gånger och tillsist kunde
hon somna i min famn.. De värker verkligen i hjärtat när hon är såååå
ledsen och ja vill bara göra mer men de går inte:(
men i morse va hon bättre så ja hoppas att de bara var en reaktion på
vaccinet eller något sånt.

fick ett bra besked i skolan idag, de hade haft möte med alla lärarna i tisdags
och min mentor sa att alla lärarna tyckte att jag hade en god chans att gå
ut med de betyget jag vill så alla andra planer och tankar får vänta nu,
nu ska ja verkligen ge allt och lite till så ja kan få mitt slut betyg!!!!

Älskar dig så de gör ont<3



Kommentarer
Gubbstrutt

Är så stolt över vår lilla prinsessa och stora tös. Och då är det inte Emilia jag pratar om :)

Puss på dig !

2011-02-04 @ 13:52:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0