Ljust i rummet!

hej på er!
har precis kommit innan för dörren här hemma.
vaknade i panik halv 8 i morse, emilia sov som en stock vilket innebär
att ja inte vaknar, hon ör min egna lilla väckarklocka så ja sov gott
fram tills att de blev helt ljust i rummet:P
fick brottom som bara den för att hinna in till lund och lämna emilia sen
stressa som ett djur till skolan, kom lite sent men typ bara 10 minuter så de
va inte så farligt. efter skolan satt ja kvar en timme och pluggade med ett par
ifrån klassen, känns skönt att kunna plugga ihop, lär mig mycke mer då.
framförallt nu inför de stora ryslands proven ja ska ha nästa vecka!
imorgon har jag religions prov, har knappt hunnit plugga ett dugg men ja hoppas
de går vägen iallafall!! efter skolan hämtade ja loppan och N och sen åkte vi och
köpte en fördelsedags present till min underbara pappa som fyller år på söndag<3
och sen hämtade vi mamma och åkte till burlöv center en stund.
emilia fick lite nya kläder, de hade massa för 29kr och 49kr på cubus så ja passa på att
köpa lite eftersom att hennes nuvarande kläder börjar bli för små, IGEN!!
i helgen ska emilia vara hos niklas å ja ska bara njuta och sova!
har inte planerat mycke alls, vill bara ta de som de kommer och se va ja känner för
dag för dag. detta ska bli min helg att rå om mig själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0