Heljen i korthet

hej på er!
har inte gjort så myckeet i helgen men endå en del skoj.
ja hade en mys fredag och vilade upp mig lite:P
sen lördag var ja å tre av mina älsklingar hemma i stugan
och såg på medolifestivalen och spelade monopol i flera timmar,
när vi vaknade så städade ja lite sen åkte ja till malmö
och hämtade massa saker som ja sen spenderade resten av dagen
till att sätta upp. sen på kvällen åkte ja hem till mina försäldrar
eftersom att världens bästa pappa fyllde år<3
käkade jätte god mat och sen åkte ja och rede ut en sak som gjorde min deppad,
men de kändes bättre efter att ja fått träffa personen i fråga,
hoppas de gjorde det för sig åxå<3

Nu sitter ja i skolan, efter skolan ska ja hem och plugga ihjäl mig,
har ryssland PROVEN denna veckan så de kommer inte bli annat än plugg de kommande
dagarna! eller jo en kul sak ska ja göra, ja ska kolla på hus!!:)
har hittat ett som passa perfekt så ja hoppas verkligen verkligen på detta!
å ja kommer få väldens bästa grannar i så fall;) (marieholm Here i come:P)

Grattis på alla hjärtans dag älskade,
önskar att ja hade kunnat spendera dagen med dig i stället för att sitta i skolan och plugga hela kvällen:(
Saknar dig varje seknud!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0