del två å en massa tankar.

hej!
nu är del två åxå avklarad.
känndes inte alls lika "bra" som provet igår men ja skrev de ja kunde
och gorde mitt bästa så de får ja iallafall vara nöjd med,
tror att om allt ja skrev va rätt så borde ja få godkännt men ja får helt
enkelt vänta och se.¨

nu ligger ja i sängen och ser på skidåkning, hatar sport på tv men de finns
typ inget annat:( mår inte så bra idag, har jätte ont i halsen och känner mig
helt hängig.. grät en del igår så ja antar att de är därför ja har en sprängande
huvudvärk.. Ja va ledsen igår för att ja kännde mig "oduglig" kännde mig väldigt
ensam och oönskad på något vis, jag vet att ja har många människor som älskar mig
och att ja absolut inte är ensam.
de har nog bara varit för mycket press från så många håll, ja har haft enormt mycket med
skolan de senaste veckorna, emilia har varit sjuk och väldigt krävande och ja har väl fortfarande
inte komit in i rutinerna efter flytten och allt sånt heller. är även orolig för hur mitt liv ska
se ut när ja slutar skolan, hur ja ska klara de ekonomiskt, om ja vill plugga eller jobba,
om ja kommer in på någon linje eller om ja ens får jobb.. ja de e massa tankar'!
jag tror att vi människor är fruktansvärt rädda för att bli lämnade och för att inte duga till,
tror att de är de största rädslorna hos många människor, allafall är de de för mig.
ja har rätt höga krav på mig själv och hatar när ja inte känner att ja kan upp nå dem.
ja vill ju vara den bästa mamman i världen, den bästa flickvännen, dottern, systern, vännen, studenten..
men vissa saker kan ja bara inte och de jobbiga är väl att ja inte inser att ja inte kan vara bäst på allt..
iställer försöker ja mer och mer och mer och tillsist orkar ja helt enkelt inte med allt..

nåväl, nu ska ja försöka vila lite, blev inte mycke sömn inatt.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0