del ett avklarad!

hej!
Idag har jag avklarat mitt första rysslandsprov.
de kändes bra så jag hoppas att magkänslan är rätt!
nu laddar jag om och pluggar inför del 2 i morgon,
de är historia delen, den ja är näst oroligast över, svenska biten
känns helt klart värst men historian kommer tätt efter!!
emilia lägger pussel, hon blir mer och mer sjävlständing för varje vecka
som går, de är kul att se henne klura ut saker själv och roa
sig själv men guuud vad jag saknar de lilla knytet som låg i min famn dag uit och
dag in!

snart ska vi lägga oss i sängen och se på djungel djuret hugo:)

jag hatar att jag älska dig, ja älska dig så mycket att ja hatar mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0