Bella och Elsa myser..

God morgon!
somnade tidigt i går kväll och har fått en hel natts ostörd sömn:D
hyrde morden i sandhamn igår, tyckte den va bra, skulle dock vilja ha
fler filmer:P Bella och Elsa ligger och kelar på vars en sida av
mina ben, ja ska snart lämna sängen och bege mig mot duschen, ska
åka iväg och bara va idag, ska shoppa lite och sen ska jag på kalas
kl 4. Saknar emilia så ja håller på att bli tokig, pratade med hennes pappa
igår och hon har börjat hosta mer och mer, så ja får väl hem en sjuk
prinsessa i morgon, lagom till att skolan börjar igen på månad.

nåväl, nu ska ja ta tag i dagen, hoppas ni får en fin dag<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0