Bästa på länge!!

god morgon på er!
helgen har verkligen inte varit något annat än perfekt!!
visserligen är där ju en dag till på helgen men ja är övertygad om att denna
dagen kommer bli lika bra som de andra!
I fredags slutade jag tidigt i skolan, sen körde ja å luncha med väldens underbaraste,
sa hejdå till lillebror, hämta emilia sen åkte vi å lekte med alla hennes "fastrar", Hennes
"farbror" och hennes lilla "kusin"<3 massa ungar som for runt och lekte, och emilia STORM
trivs med dem och de är såååå underbart att höra henne skratta så högt som hon gör då!
vi stannade där över natten sen på eftermiddagen åkte vi hem till mamma och pappa
och mös lite med dem, de passade bella över natten eftersom att ja inte sov hemma<3
idag ska vi kanske träffa emilias gudfar och Michelle, de är super väder så vi ska absolut gå ut
en stunde iallfall, sen ska vi träffa mamma och pappa idag åxå. Emilia hade världens telefon
samtal med sin mormor och morfar igår, herre gud va hon snacka:D
min lilla flicka är såå glad igen, mammas solstråle är tillbaks!!!!<3

nu är bullarna klara så vi ska sätta oss och äta frukost!
har tatt en del nya bilder på emilia åxå, ska fota lite till idag sen ska ni få se dem.
om de funkar att lägga in dem nu:S har försökt lägga in bilder på bloggen flera gånger
men då har de inte gått så ja hoppas de funkar nu:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0