är så stolt!

hej!
känns som om ja har blivit påkörd av tåget..
mådde allmänt kass igår, efter kvälls maten så började ja
kräkas å sen höll ja på halva natten:Oo
fattar ingenting, nu mår ja "bra" kräks inte, känner mig inte sjuk,
bara enormt trött och utmattad..
kämpade mig till skolan iallafall, MÅSTE verkligen ha min närvaro för
att kunna få mitt slut betyg. dess utom är onsdagar "rysslands dagar" så om ja
skulle missa idag så kan ja lika bra begå självmord, har ingen chans att klara proven
vecka 7 annars:S men men klarade skolan iallafall å nu sittter ja i sängen,
ska vila lite innan millis ska hämtas.
hon va JÄTTE JÄTTE ducktig på läkarbesöket igår!
de stack henne och hon sa inte ett ljud, dess utom va hon exemplarisk när de skulle
kolla hennes utväckling mm. hon charmade alla på bvc:P
Min stora tös, är såååå stolt över dig<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0